Home Pressroom OKNOPLAST jako jediná firma z Polska přijat do sdružení Bundesverband Flachglas

Pressroom

OKNOPLAST jako jediná firma z Polska přijat do sdružení Bundesverband Flachglas


Zveřejněno 23 Led 2019

2 minuty

V říjnu 2018 byla společnost OKNOPLAST, přední výrobce PVC oken v Evropě, oficiálně přijata do německého Bundesverband Flachglas, tedy Sdružení výrobců izolačních skel. Je to první polský výrobce, který se stal členem této prestižní organizace.

Sdružení výrobců izolačních skel (Bundesverband Flachglas) vzniklo v roce 1987. V současné době má více než 110 členských firem s přibližně 220 pobočkami. Hlavní kancelář se nachází v Troisdorfu, poblíž německého Kolína. Mezi nejdůležitější úkoly sdružení patří mimo jiné standardizace kvality produktů, zlepšování technologií, reprezentace společných zájmů organizace a také činnosti v oblasti public relations a propagace odvětví.

– Jsme rádi, že jsme se stali první polskou firmou oceněnou sdružením Bundesverband Flachglas, které sdružuje průkopníky našeho odvětví. Spolupráce s organizací nám umožní nejen pokračovat v rozvoji na německém trhu, ale také pečovat o udržování standardů produktů a společných zájmů v celé Evropě, řekl Mikołaj Placek, předseda představenstva skupiny OKNOPLAST.

Na fotografii Jens Eberhard, vedoucí německého trhu ve skupině OKNOPLAST, během projevu na kongresu skla GlasKongress 2018 v Lipsku, po kterém se sdružení rozhodlo navázat spolupráci. Zdroj: materiály OKNOPLAST.

OKNOPLAST je již mnoho let spjatý s německým trhem

Německý trh je pro značku OKNOPLAST obzvláště důležitou obchodní oblastí. Byla to první zahraniční země, kde firma zahájila prodej svých produktů.

– Když Polsko vstoupilo do Evropské unie, věděli jsme, že je to pro nás ideální příležitost k růstu a expanzi. V roce 2004 jsme se jako první rozhodli dobýt německý trh. Od té doby systematicky budujeme naši pozici v Německu a dnes je to pro nás jeden z klíčových regionů, komentuje Mikołaj Placek, předseda představenstva skupiny OKNOPLAST.

Klíčem k úspěchu firmy je schopnost přizpůsobit nabídku danému trhu. Němečtí spotřebitelé kladou zvláštní důraz na kvalitu nabízených produktů, důležité jsou pro ně parametry a standardy spojené s okny. OKNOPLAST během 25 let činnosti vyvinul více než 50 inovativních řešení. Díky nekonvenčnímu myšlení firma vytváří trendy v odvětví oken v Polsku i v zahraničí a určuje směry vývoje trhu v nadcházejících letech.